Get Adobe Flash player

 

Jõgeva Kunstikooli direktor ja õpetaja: KAIA LUKATS

 

 


Jõgeva Kunstikooli asutamisest alates kunstikooli õpetaja: ELITA JÄRVELA
Elita on kunstikoolis tõeline lemmikõpetaja. Tema õpilaseks olla on suur õnn. Ühel hetkel sa lihtsalt avastad, et oskadki kõike seda, mida ta sulle kunagi õpetanud on.Õpetajana kohtab teda väga harva tõsise näoga. Elita on huumorimeelne ja positiivse ellusuhtumisega, rõõmus ja õpilastele kergesti ligipääsetav. Ta armastab väga lapsi, mis peegeldub ka tema ja õpilaste omavahelises suhtlemises. Ta tekitab õpilastes turvatunde, mille tulemusena peavad paljud teda heaks sõbraks. Väga paljud õpilased nimetavad teda aga oma lemmikõpetaks. Ta on hea kuulaja jausaldusväärne ning temalt saab alati head nõu.

Õpilased kirjeldavad teda: rahulik aga samas väga lõbus; väga abivalmis; pakub alati häid ideid; väga, väga, väga tore ja hea õpetaja; lemmikõpetaja; temaga saab alati nalja; alati rõõmsameelne; positiivne ja tulvil ideid; õpetaja, keda saab alati usaldada; isegi kui õpilased on väsinud, suudab ta tunnid teha põnevaks ja huvitavate õppeülesannetega; ta oskab suurepäraselt õpilastega suhelda; saab hakkama ka kõige närvilisematega; annab õigel hetkel nõu; heasüdamlik ja hooliv; ta on täpselt selline õpetaja nagu üks õpetaja olema peab; temaga ühes ruumis viibides on õhkkond ülimalt positiivne; suurepärane õpetaja, kes meeldib paljudele; ta on toeks nii heas kui halvas; minu arust VÄGA hea õpetaja!; kena; energiline ja päikeseline; tore õps; parim õpetaja; seletab hästi; mõistab noori ja on ka ise noortepärane; tark; väga hea ja huvitav õpetaja; tema õpetamisstiil on arusaadav; ta on väga hea maalija; meie kooli päike!; 

 

 

 

 

Õpetaja: PIRET JÄRV





TEISED ÕPETAJAD, kes on kunstikoolis õpetanud:

Jõgeva Kunstikooli esimene ja 18 aastat ametis olnud direktor ja õpetaja: ANNE NURMIK

Anne on kunstikooli hing. Tänu tema visadusele kunstikool asutatigi. Direktorina on ta heatahtlik ja sõbralik. Vajadusel ka range, kuid õiglane. Tal on väga laialdased teadmised paljudest valdkondadest. Temalt saab alati abi ja nõuandeid.Õpetajana on Anne analüüsiv ja eesmärke püstitav. Ta õpetab oma tegevust ja loomingut analüüsima ka õpilastel. Eesmärgi püstitamisel ja raskuste ilmnemisel lahendab ta alati ülesandeid „ Kuidas saab...?“ stiilis. Anne soov, inimesi õpetada ja nendega koos elu elamisväärsemaks muuta, on saanud tema missiooniks, mis on teda ajendanud paljudele probleemidele tähelepanu juhtima ja seejuures ka võimalikke lahendusi välja pakkuma ning nende elluviimist vajadusel ka algatama.

Õpilased kirjeldavad teda: väga lõbus ja positiivne; seletab paljusid asju läbi nalja, mis on väga vahva; jutustab hästi palju, kuid see on vahva, sest ta jutt on täitsa põnev, abivalmis; tegus; pakub õpilastele uusi ja huvitavaid ideid ja tegevusi; omapärane; kindel; veidi nõudlik; vahel karm, kuid õiglane; rõõmsameelne; suhtleb toredalt ja arusaadavalt; õpetab hästi; igav temaga ei hakka; vaimukas; tore õpetaja; enesekindel; kirjutab projekte ja saab linnavalitsusega hästi läbi; sobib direktori positsioonile väga hästi ja oskab ka väga hästi õpetada; kõige realistlikum inimene kunstikoolis; peab hästi lubadusi, väga hea õpetaja, kes teeb ka head õunamoosi.

Persoonilugu ajalehes Vooremaa 01.10.2011 (Riina Mägi)



Jõgeva Kunstikoolis väga pikka aega õpetanud õpetaja: KATRIN TAMM-KUUSIK
Katrin on üks kolmest kunstikooli õpetajast, kes alustas oma tööd kunstikoolis selle asutamisest alates. 5 aastat viibis ta koolielust eemal, kuna oli lastehoolduspuhkusel. Praegu õpetab ta aga jälle. Seejuures isegi nii, et pole õpilast, kes temaga tunniplaani järgselt kokku ei puutu. Seejuures on õpetaja Katrinist saanud legend meie vilistlaste seas just kunstiajalooga seoses. Paremini, kui tema ei suudaks kunstiajalugu õpetada ilmselt keegi meist. Olles huviline kõige uue vastu, on tänu Katrinile kunstiajaloo tunnikonspektid õpilastele kättesaadavad ka kunstikooli e-õppekeskkonnas. Tempo, millega ta pärast pikka eemalolekut kooliellu sisse on elanud, on igatahes aukartustäratav kõigile. Varasemast ajast meenutavad õpilased teda kui nõudlikku ja väga mõistvat ja head õpetajat.

 

Õpilased kirjeldavad teda: väga abivalmis; oskab anda nõu nii sõnas kui teos; temaga on lihtne ja meeldiv rääkida oma mõtetest ja plaanidest; heasüdamlik; rõõmsameelne; lõbus, särtsakas; ta on suurepärane õpetaja; hooliv ja mõistev; tal on hea jutusoon; õpetab hästi ja arusaadavalt; räägib lõbusaid ja õpetlikke jutte; ei tõsta kunagi häält vaid hakkab naerma; manitsev; väga tark ja töökas, naeratav, lustib meiega kaasa; meie suhtes väga tähelepanelik; tema tunnid on huvitavad; oskab väga hästi õpetada; suuepärane õpetaja; tohutult tark ja oskab iga probleemi ja olukorra ära lahendada; järjekindel; mõistab hästi õpilasi; oskab suurepäraselt iga asja ära seletada; annab alati palju, palju ideid;  ta on proff siidimaalis; tal on palju siidisalle


Õpetaja: AULI KUMEL
Auli on õpetaja Elita õpilane kunstikoolile eelnenud kunstiringidest. Seejuures on Auli ainus õpetaja, kelle seotus kunstikooliga on lausa läbi kolme põlvkonna. Nimelt on lisaks tema enda õpetamisele kunstikoolis õppinud siin nii tema ema kui ka tütar. 
Kuna Auli on kunstikoolis õpetajana ametis osalise koormusega, siis paljude õppuritega ta üldse kokku ei puutugi. Auli on kindlasi väga loominguline, samas töökas ja pühenduv.

Õpilased kirjeldavad teda: naerusuine, rahulik, tore ja abivalmis õpetaja; annab ülesandeid, mis on põnevad; rahulik; vaikne; õpetaja, kes lubab asju teha "omamoodi". 

 

EBE KOFUGATA

ENE LUIK-MUDIST

ENE KÕNNUSSAAR

KÄTY AASMÄE

MARIS ROOST

ÜLLE OTTOKAR

JANE SUVISTE

PILLE TUTT

ZHANNA TOHT